Sisuloojate kaasamine brändi turundusstrateegiasse ei pruugi tulla lihtsalt ega loomulikult. Millist koostöövormi kasutada? Mida teha, et loodav postitus oleks võimalikult siiras ja emotsionaalne? Kuidas teistest brändidest eristuda?
Toome Sulle inspiratsiooniks viis influencer turunduse kampaaniaideed ✨ – võid neist šnitti võtta, edasi arendada või omavahel kombineerida!
1. Lase sisuloojal brändi tootevalikust oma lemmiktoode välja valida ja selgitada, miks just see tema lemmik on

2. Saada sisuloojatele proovimiseks uusi tooteid või uusi maitseid
Sel juhul saab samuti paluda erinevaid tooteid arvustada ning oma lemmik välja valida. Miks mitte luua ka spetsiaalselt sisuloojale tehtud toode tema nime, valitud tsitaadi või armsa tervituskaardiga
3. Kutsu sisulooja külla ning loo isiklik kontakt


5. Lase sisuloojal ise kampaanias osaleda
Kui sisulooja peab ise midagi looma, meisterdama või välja mõtlema – olgu selleks meemide meisterdamise või uue maitse leidmise konkurss – teeb ta kampaaniainfo levitamiseks märksa emotsionaalsema ja isikupärasema postituse.

Vahel piisab ka inspireerivast tootest või brändist: näiteks ACME Filmi “Annabelle tuleb koju” õudusfilmi kampaanias nägid enamik kampaaniasse valitud sisuloojaid üllatavalt palju vaeva ning lõid filmi temaatikaga sobivad fotod – ehkki kampaaniabriif seda otseselt ei nõudnud.