Hiljuti lansseerisime Promotys uue kampaaniatüübi ehk avalikud kampaaniad. Mida see turundaja jaoks tähendab?
Peamine muudatus on see, et nüüdsest kandideerivad sisuloojad ise brändide kampaaniatesse – nii saab turundaja üles leida ja koostööd teha just nende sisuloojatega, kellele bränd päriselt korda läheb. Lisaks on turundajal võimalus sisu enne avaldamist üle vaadata, paluda muudatusi teha või postitus tagasi lükata.
Uue kampaaniatüübi testimiseks otsisime Eesti influencer turunduse teerajajaid, kes tahaksid esimesena uut Promotyt proovida. Meiega võttis ühendust 17 brändi, kes uue funktsionaalsuse head ja vead omal nahal ära proovisid. Aitäh teile! ♡

Circle K kohvikampaania
Circle K kasutas uut kampaaniatüüpi Promotys nii nagu see mõeldud on: leidmaks üles sisuloojaid, kes on tõelised Circle K kohvi fännid ja igapäevased tarbijad. Kampaaniasse kandideerijate seast valiti lennukaimate ideedega sisuloojad ja tulemuseks oli 14 siirast ja omanäolist kampaaniapostitust, kus sisuloojad tutvustasid oma suhet Circle K kohvijookidega.
Lumene brändisaadiku valimine
Lumene seadis oma esimese avaliku kampaania üles selleks, et leida mitmes mõttes “Lumene Lemmikut” – nii avalikkuse lemmiktoode kui brändi enda lemmik ehk brändisaadik.
Kõikidele kampaaniasse valitud sisuloojatele saadeti kingituseks nende lemmiktoode, mille nad ka pildile pidid jätma. Lisamotivatsiooniks lubas Lumene, et loosib kõikide piltide vahel välja Lumene brändisaadiku, kes 2019. aasta jooksul saab esmajärjekorras kõik Lumene uudistooted või igakuised lemmikud.
Postitusi: 10 Levik: 45 286 Meeldimisi: 14 001 Kommentaare: 118 CPE: 0.06€

Paulig City Coffee
Pauligi esimese Promoty kampaania fookuses olid maailma erinevate linnade maitsetest inspireeritud Pauligi City kohvid.
Kümnete kandideerijate seast valiti välja 7 brändiga sobivaimat sisuloojat, kelle ülesandeks seati siduda postituses oma reisikirg armastusega kohvi vastu. Loomulikult saadeti kampaanias osalenud sisuloojatele pakk Pauligi City kohvi eri maitsetega. ☕
#kusonmuhoov, #misonmuhoov
Ühe loominguliseima kampaania viis Promotys läbi Eesti pusabränd #muhoov, kes otsis kõige unikaalsemaid ja ägedamaid kohanimesid, mida pusadele võiks trükkida. Kuna kampaaniasse kandideerimisel peavad sisuloojad Promotys oma ideed kirjeldama, sai #muhoov kampaaniasse valida just need kõige-kõigemad ideed.
“Enamikele #muhoovi pusadele on päris kohtade nimed trükitud. Aga selleks, et mingit kohta oma hooviks pidada, ei pea see olema Google Mapsi pealt leitav,” kirjutas kampaaniabriif. “Mida kreisim nimi, seda parem!”
Postitusi: 5 Levik: 9831 Meeldimisi: 3102 Kommentaare: 33 CPE: 0.04€

Solarise #solarisonchef
Solaris keskus on meelelahutuskeskus, kust muu hulgas võib leida ka väga häid toidukohti – sellele tähelepanu juhtida oligi kampaania eesmärk. Seetõttu paluti sisuloojal teha meeleolupilt mõnes Solarise söögikohas ning seada toit pildil fookusesse.
Kampaania üles seadmisel valiti suhteliselt kitsas sihtgrupp (asukoht, vanus, jälgijate arv, kaasatus jm kriteeriumid). Kokku kandideeris 23 sisuloojat, kellest bränd kampaaniasse 8 sobivaimat valis ning 7 sisulooja postituse ära ostis.

Kampaania tulemused
Postitusi: 7
Levik: 16 675
Meeldimisi: 5439
Kommentaare: 148
CPE: 0.06€
Avalike kampaaniate võlu seisneb selles, et uus kampaaniatüüp võimaldab Promoty enam kui 15 000 kasutaja seast leida üles just need sisuloojad, keda antud bränd kõnetab ning just antud brändiga koostööd tahaksid teha. Nii on tulemuseks märgatavalt siiramad, emotsionaalsemad ja rohkem läbi mõeldud postitused, mis toovad ka paremaid tulemusi! 🤍