8 silmapaistvat Promoty kampaaniat 2021. aastast

Näeme Promotys igapäevaselt nii palju ägedaid kampaaniaid, mis kõik turundajatele inspiratsiooniks olla võiksid! Nüüd oleme kokku kogunud Eesti turule sihitud kampaaniad, mis on meile silma jäänud influencer’ite loodud sisu, strateegia või tulemuste poolest.

 1. Circle K Freeze TikTok kampaania

Kuigi meil platvormil veel eraldi TikToki integratsiooni pole, saab Promotyt TikToki sisuloojate kaasamiseks siiski kasutada!

Seda tegigi Circle K suvel, mil kaupluste fookuses olid K Freeze mulliga jääjoogid. Kampaania jaoks otsisid nad sisuloojaid, kellel oleks lisaks Instagrami kontole ka aktiivne TikToki konto.

Sisuloojalt oodati postitust K Freeze tantsust koos K Freeze joogiga. Tants oli juba välja mõeldud, sisuloojal jäi üle see vaid järgi teha ning TikToki postitada.

Samuti palus bränd jagada TikToki videot ka oma Instagrami Story’s.

Kampaaniaga sihiti eesti, vene ja inglise keelt kõnelevaid Eestis tegutsevaid sisuloojaid, muid kriteeriume kandideerijatele polnud.

Uudo Sepp x Circle K

2. Napsie sünnipäev

Napsie kampaaniad on meile alati isikupäraste visuaalidega silma jäänud: tegemist on brändiga, kes ei karda riskida ning julgustab ka sisuloojaid loominguline olema. Kampaaniabriifis rõhutavad nad alati, et ootavad out of the box pilte!

Napsiet kohtame meie platvormil päris sageli ning tihti sihivad nad eraldiseisvate kampaaniatega  korraga Eesti, Läti ja Leedu turgu. Innustame ka ise turundajaid alati pikaajalise strateegia peale mõtlema, et influencer-turunduse tulemuslikkusest maksimumi saada!

Neljanda sünnipäeva puhul tegid nad Promotys taas ühe kampaania, et inimesi e-poe sünnipäevasoodustustes teavitada. Kampaaniasse otsiti Eestis tegutsevaid sisuloojaid vanuses 21+, muid kriteeriume (näiteks minimaalne jälgijate arv) sisuloojatele polnud.

Aktsepteeritud sisuloojatele saadeti üllatustooted Napsie valikul (siiski said nad soovi korral kirjutada, mis toodet nad ootaksid).

Napsie sünnipäev

Tasu: toode
Oodatus sisu: 1 postitus feed’i
Aktsepteeritud sisuloojaid: 10

Levik
(reach): 32 414
Meeldimiste arv:
3141
Kommentaarid:
41
Salvestamised
(saves): 121
Jälgijate kaasatus
(engagement rate): 6.50 %

 

3. Valio x Kuma tarbijakampaania

Influencer-turunduse abil on võimalik ka brändi tarbijamänge toetada!

Näiteks tegi seda aasta algul Valio: veebruarist aprillini kestis Valio Viola sulatatud juustude tarbijakampaania, kus tarbijad suunati kokku koguma 10 sulatatud juustu kaant, et vahetada need Kuma kõrvarõngaste vastu.

Briif sisuloojale oli järgmine: “Sisulooja võiks mõelda, kuidas tekitada isu Viola sulatatud juustudest valmistatud toitude järgi ja kutsuda üles toiduvalmistuseks inspiratsiooni saama Viola retseptimaailmast. Samuti tuleks aidata kampaaniainfo levitamisega.”

Lisaks oli briifis mainitud, et bränd ootab heleda ja helge tonaalsusega fotosid.

Kampaaniasse otsiti Eestis tegutsevaid eesti või vene keelt kõnelevaid sisuloojaid, kelle jälgijaskond oleks vähemalt 2500.

Tasu: raha
Oodatud sisu: 1 postitus feed’i + 1 story
Aktsepteeritud sisuloojaid: 4

Kampaania tulemused

Postituste levik: 51 126
Meeldimiste arv: 1613
Kommentaarid: 46
Salvestamised: 16
Jälgijate kaasatus: 2.09 %

4. Hullud Päevad Stockmannis

Stockmann on üks neist brändidest, kelle kampaaniaid võib regulaarselt Promotyst leida – ja nagu traditsiooniks saanud, jagasid sisuloojad ka seekord Hullude Päevade eel oma lemmikuid leide Stockmanni riiulitelt!

Seekordse kampaania puhul jäi silma hoopis briif, milles anti kandideerijatele võimalus valida, kas nad soovivad teha kampaania eel- või põhiperioodi kommunikatsiooni.

Kampaania keskne eesmärk oli teavitada inimesi Hullude Päevade pakkumistest.

Eelperioodi kommunikatsiooni põhifookus oli soovinimekirja loomisel e-poes ning kampaania tutvustamisel. Põhikampaania kommunikatsiooni eesmärk oli toodete tutvustamine e-poes ja kohapeal.

Kampaaniabriifis oli lisaks välja toodud, et kui sisulooja tooteid tutvustab, võiks ta ka jälgijaid kaasata, küsides neilt, milline komplekt neile kõige rohkem meeldib või milline stiil nende koju sobiks. Ka meie soovitame oma sisuloojatele alati nende jälgijaid kaasata, et tegu oleks ikkagi kahepoolse vestlusega!

Hullud Päevad Stockmannis

Tasu: raha
Oodatud sisu: 1 postitus feed’i + 2 story-postitust
Aktsepteeritud sisuloojaid: 6

Levik (reach): 49 518
Meeldimiste arv: 2219
Kommentaarid: 44
Salvestamised (saves): 287
Jälgijate kaasatus (engagement rate): 2.71 %

Stockmann on ka hea näide, kus nii mõnegi Promotyst leitud sisuloojaga on alguse saanud suurem koostöö brändi enda kanalites: uudiskiri, sotsiaalmeedia jm. Hea näide sellest, et kui brändi ja sisulooja vahel tekib sünergia, ei pea see piirduma ainult Instagramiga 🤍

5. Decora jõulukampaania

Kahtlemata üks populaarsemaid kampaaniaid sellel aastal Promotys!

Kampaania eesmärk oli tutvustada pühade eel Decora laia jõulukaupade valikut.

Koostöö raames said sisuloojad omale Decora krediiti, et kauplusesse minna ja omale meelepärased tooted välja valida. Enamus sisuloojaid lahendas koostöö nii, et võtsid story’de abil jälgijad endaga poodi kaasa ning hiljem näitasid samu tooteid juba koduseinte vahel – niimoodi mõjub sisu eriti usaldusväärselt, kuna jälgijad näevad, et saadud tooted on ka päriselt kasutuses!

Lisaks said kõik influencer’id omale personaalse sooduskoodi, et ka jälgijaid Decora e-poodi suunata.

Kampaaniaga sihiti sisuloojaid, kellel oleks vähemalt 2000 jälgijat ning eriti olid kandideerima oodatud pereinimesed, et ka neid toodete valimise protsessi kaasata!

Decora jõulukampaania

Tasu: Decora krediit + raha
Oodatud sisu: 2 postitus feed’i + 8 story-postitust
Aktsepteeritud sisuloojaid: 8

Levik (reach): 36 846
Meeldimiste arv: 2606
Kommentaarid: 57
Jälgijate kaasatus (engagement rate): 2.31 %

6. Giveaway with Vallila!

Soome kodusisustusbränd Vallila Interior  on tuntud eelkõige Soomes, ent oma kliendibaasi laiendamiseks kasutasid nad Promoty rahvusvahelisust ja sihtisid hoopis Eesti, Läti, Leedu, Rootsi, Norra ja Taani sisuloojaid.

Selleks, et uut kollektsiooni tutvustada, korraldasid nad sisuloojatega koostöös giveaway’d. Influencer’i ja Vallila koostöös toimunud loosis osaleja pidi kommenteerima, kas ta on varem Vallilast midagi kuulnud – Eesti turul oli tegu igatahes pigem tundamatu brändiga, mis nüüd päris palju kajastust sai! Loosi võitja sai valida midagi meelepärast Vallila uuest kollektsioonist.

Kampaania lisatingimus oli, et bränd saaks loodud visuaale ka oma kanalites kasutada ehk piltildel ei tohiks olla nähtaval muid brände.

Kampaanias oli tõesti enneolematult palju imeilusaid fotosid! Brändi esindaja kinnitas ka sotsiaalmeedias, et soovitavad soojalt Promotyt ja Miisat (Promoty Soome turu juht) influencer turunduse partnerina: “Need visuaalid on tõepoolest imelised!”

Tasu: toode + raha
Oodatud sisu: 1 postitus feed’i + 1 story’sse
Aktsepteeritud sisuloojaid: 9

Kampaania tulemused

Levik (reach): 41 220
Meeldimiste arv: 4658
Kommentaarid: 3261
Salvestamised (saves): 411

Linda Ling x Vallila

Liisi Väli x Vallila

7. Bike to Work – increase bicycle use in the campus!

Bikeep on meile silma jäänud oma järjepidevusega – mis on eduka influencer-turunduse puhul üks olulisemaid märksõnu!

Samuti on nad hea näide brändist, kes teavad oma kampaania eesmärki ning oskavad kirjutada kampaaniabriifi vastavalt sihtgrupile.

Näiteks rattaga tööle ja toidupoodi sõitmise kampaania eesmärk oli jagada keskkonnasõbralikkuse ja ohutu rattalukustamise sõnumit; Halloweeni-teemalises sisukampaanias oodati temaatilisi pilte Bikeepi rattahoidjatega ning Lahti sisuloojaid sihtiva kampaania eesmärk oli toetada kohaliku rattaparkla lansseerimist.

Valisimegi välja rattaga tööle sõitmise kampaania – ülla eesmärgiga kampaaniaid on meil platvormil alati rõõm näha ning tihti on neil ka rohkem kandidaate!

Rangeid kriteeriume kandideerijatele polnud: minimaalne jälgijaskonna arv oli 700 ning sisulooja ja ka tema põhiline jälgijaskond pidid paiknema Tallinnas.

Bike to Work

Tasu: raha
Oodatud sisu: 1 postitus feed’i + 1 story
Aktsepteeritud sisuloojaid: 4

Postituste levik: 6984
Meeldimiste arv: 1037
Kommentaarid: 26
Salvestamised: 10
Jälgijate kaasatus: 8.13 %

8. Content-only kampaania: Putinki

Aasta teises pooles lansseerisime content-only kampaaniatüübi, kus influencer’id loovad brändidele visuaale, ent neid enda sotsiaalmeediasse ei postita. Kuna aga kohalike  brändide suuremad sisukampaaniad on alles töös, toome taas ühe näite põhjanaabritelt!

Putinki on Soome ettevõte, mis müüb kaarte, kalendreid, märkmikuid, plakateid ja magneteid. Nende  jõulukampaania eesmärk oli saada toodetest stiilseid jõululisi pilte, mis meelitaksid kliente kaartidega jõulutervitusi saatma ja jõulukinke brändi toodetega pakkima.

Lisanõuannetena soovitati kasutada pildil erinevaid aksessuaare ning teha pilte, kus tooted parasjagu kasutuses oleksid.

Kuna content-only kampaania puhul ei ole vahet, kui suure või tuntud sisuloojaga tegu on (ilusate fotode tegemise oskus võib olla igaühel), ei olnud ka sellel konkreetsel kampaanial kandidaatidele rangeid kriteeriumeid. Sisuloojate valikul sai oluliseks tema senine fotode kvaliteet.

Kandidaate: 58
Aktsepteeritud sisuloojaid: 3
Ostetud pilte: 17

@handelikoto x Putinki

@villa_vinkkeli x Putinki

Ühtlasi täname kõiki brände, kes oma influencer-koostööde haldamiseks Promotyt kasutavad – on suur rõõm teie kõigiga koostööd teha!

Kui nende kampaaniate seast inspiratsiooni leidsid ja tahaksid ka ise uuel aastal või juba kohe mõne ellu viia, siis asu kampaaniat looma või broneeri demo meie Eesti turu juhi Mirjamiga, kes seletab, kuidas meie platvorm toimib või hea meelega su kampaaniat arendada aitab! 👇🏼

Samal teemal: