Inspiratsiooni: 9 suvist influencer kampaaniat

Aprill-mai on viimane aeg suvekampaaniate planeerimiseks. Seetõttu vaatasime üle Promoty eelmiste aastate suvekampaaniad ja tõime inspiratsiooniks välja mõned meie lemmikud!

1. Saladuse hoidmine Vitamin Welliga 💦

Aprilli viimasel päeval andis Vitamin Well Promoty sisuloojatele teada, et toovad peagi turule uue suvise maitse. Sealjuures ei mainitud, mis maitsega tegemist on – see oli esialgu saladus ka osalevatele influenceritele.

“Kui uued joogid kätte saad, siis ära palun neid veel enne teisipäeva oma sotsiaalmeedias jaga – tegemist on ülima saladusega,” hoiatas kampaaniabriif. Seda suurem oli elevus, kui pakid lõpuks kohale jõudsid ja sisuloojaid said postitusi meisterdama asuda!

👉🏼  Vaata lisaks: Facebook live, kus GKR Trade’i tollane müügi- ja turundusspetsialist Mari-Liis Toome Vitamin Well’i, NOCCO ja Barebellsi influencer turunduse tegemise tagamaid selgitas.

Refresh with Vitamin Well

Kampaania eesmärk: Juhtida tähelepanu Vitamin Well uuele suvisele maitsele

Tasu: toode
Postitusi: 15
Levik: 143 665
Meeldimisi: 8163
Kommentaare: 103
CPE*:
0,02€ + tooted

* CPE – cost per engagement

2. Nõo Lihavürsti toodete tutvustus

Suvel ei saa me grillimiseta, lihaga või ilma! Selle suvekampaania eesmärk on tutvustada Nõo Lihavürsti suvetooteid, mistõttu saadeti kuuele sisuloojale Lihavürsti kinkepakk erinevate toodetega. Need postitused tekitavad juba grillimise isu küll, eks!

3. Dadu jäätise story– ja postitustekampaania

Dadu kasutas oma kampaanias üht kavalat lüket, et piiratud eelarvega maksimaalne nähtavus saavutada: nad seadsid üles väiksematele sisuloojatele postitus- ja suurematele sisuloojatele story-kampaania. Mõlemas kampaanias oli tasuks kastitäis jäätist.

Kuna paljud sisuloojad küsvad story’de eest väiksemat tasu ja/või on valmis koostööd tegema ainult toodete eest,  on see hea võimalus ka suuremate sisuloojate auditooriumini jõuda.

👉🏼 Loe lisaks: Instagram Story koostööde head ja vead

Kuvatõmmis videostoryst:

4. Jääkohvi kampaania Circle K kohvi fännidele

Circle K on alati influencer turunduses meie missiooni jaganud: oma kampaaniates otsivad nad sisuloojaid, kes on juba Circle K kohvi fännid. Tulemuseks on isikupärased ja rõõmsameelsed postitused – milline sisulooja ei tahaks oma lemmikbrändiga koostööd teha!

Tegemist oli postitus+story kampaaniaga ehk lisaks feed‘i postitusele oodati sisuloojatelt ka storyt kohvi võtmisest. Nagu väiksemate jaekaubanduses müüdavate toodete puhul mõistlik on, paluti influenceritel kohv ise osta – kuna tegemist oli rahalise tasuga kampaaniaga, said nad kohvi hinna oma postituse tasu sisse arvestada.

Jahutav jääkohv Circle K-st

Eesmärk: teavitada jääkohvi võimalusest Circle K teenindusjaamadest

Tasu: rahaline
Postitusi: 9
Levik: 134 221
Meeldimisi: 3435
Kommentaare: 43
CPE: 0,17€

5. Näita oma lemmik BELIEFi!

See on tõenäoliselt üks lihtsamaid kampaaniabriife, mis meil Promotys olnud on: “Näita meile (ja oma jälgijatele), milline on just Sinu lemmik Belief!”

Belief on ka varem Promotys mitu kampaaniat teinud, mistõttu on paljud sisuloojad juba Beliefi fännid. Seetõttu oli tulemuseks oli 17 suvist fotot, kus Beliefi pudel sai jäädvustatud loomuliku elu osana: trennis, telkides, rannas käies, ratta või SUP lauaga sõites!

6. Velomarketi jalgrattafännide kampaania

Velomarket juhtis oma suvekampaanias tähelepanu jalgrattasõidu võludele: lisaks sellele, et ratas on praktiline sõiduvahend, on see ka võimalus hoida end vabas liikumises ja heas füüsilises vormis.

Kampaania kutsus üles influencereid jagama, kuidas on rattasõit nende elustiili osa. Taaskord: kuna kandideerisid need sisuloojad, keda see kõnetas ja kes päriselt rattaga sõidavad, olid tulemuseks põnevad lood ja isikupärased postitused! Näiteks:

@velomarket.ee inspireeris mind rattaga tööle sõitma! 🚲 💪
♥︎
See mõte on mul tegelikult juba mõnda aega meeles mõlkunud, aga mul ei olnud piisavalt motivatsiooni, et see teoks teha. Mind hirmutas nii see, et ma ei olnud ammu pikemat maad sõitnud kui ka tagasiteel minu ja kodu vahel asuv Nõmme mäe tõus. Ma ei oleks pidanud üldse kartma! Tagantjärele kahetsen, et ma seda varem ei ole teinud, sest rattaga oli nii mõnus kulgeda – ilm oli priima, värske õhk, linnulaul ja ei ühtki nõmedat ummikut.

 

Seadsin endale nüüd väljakutseks nädalas korra rattaga tööle minna. See aitab muidugi mind edasi ka teel oma parema mina poole. Rattasõit on kaaluvõit! Kutsun sind ka vähemalt ühe korra sel suvel rattaga tööle sõitma ja kindlasti jaga minuga ka emotsioone, kui seda teed. ☺️

Väljavõte @kikael
kampaaniapostitusest

 

7. Swedbank kutsus tähistama Terviseradade 15. sünnipäeva

Swedbank on meid alati inspireerinud sellega, kui osavalt nad mitte-visuaalse toote (pangandus) sotsiaalmeediasse on toonud. Seekord tegid nad Promotys kampaania, et juhtida tähelepanu Eesti Terviseradade (mille üks asutajatest nad on) 15. sünnipäevale ja sellega seotud väljakutsele.

Terviseradade väljakutse oli omaette kampaania, kus osalejad pidid külastama erinevaid terviseradu ning jagama seda sotsiaalmeedias, et osaleda nutikellade loosis. Influencerite roll kutsuda oma jälgijaid üles Terviseradu külastama ja kampaanias osalema.

Lisaks väljakutse sõnumi levitamisele tõi kampaania Instagrami 32 positiivset, liikumist ja  värskes õhus olemist propageerivat postitust. Topeltvõit 🙌🏼

Eesti Terviserajad 15 – sünnipäeva challenge

Eesmärk: tõsta teadlikkust Eesti Terviseradade sünnipäevast, radade asukohtadest ja kampaaniamängust

Tasu: rahaline
Postitusi: 32
Levik: 490 947
Meeldimisi: 17 448
Kommentaare: 357
CPE:
0,14€

8. Napsie ebatavalised kampaaniafotod

Napsie on bränd, kes ei karda riskida ning julgustab ka sisuloojaid olema loominguline ja omanäoline. Kampaaniabriif isegi hoiatas, et kampaaniafotod ei tohiks olla midagi tavalist!

Tundub, et sisuloojatele see sobis: Napsie sai valiku lustakaid fotosid, mida nad hiljem ka oma sotsiaalmeedias kasutasid.

“Minu jaoks on Promoty eelis see, et kuna influencerite turul on palju maasikaid, mida noppida, siis Promotys saab seda kogust kõvasti väiksemaks filtreerida, et need tõelised maasikad üles leida,” selgitas Napsie kampaaniat koordineerinud Mari-Leen Albers meie Facebook live’is.

“Teine võimalus, mida mina Promoty puhul kasutan, on see, et valin vahel 20 sellist nime, kellest ma ei ole mitte midagi kuulnud ja sealt leian endale tavaliselt 3-4 sellist, kellega ka tulevikus koostööd teha: kes suhtleb minuga hästi, kes saab aru, mida olen palunud ja teeb seda vastavalt mu ootustele.”

👆🏼 Kuldaväärt nõuanne!

9. Parema toidu päev Solarises

Taasiseseisvuspäeval toimus Solarises mahe- ja veganpäev, kus olid kohal erinevad pop-up pakkujad. Nagu üritustele kohane, oli aktuaalne nii eel- kui ka järelkajastus: seetõttu paluti influenceritelt kolme storyt enne sündmust ning postitust ürituselt.

Selleks, et eelkajastus võimalikult informatiivne oleks, jagati sisuloojatele kausta ürituse visuaalidega – ent lõplike storyde osas jäeti neile vabad käed, et sisu liiga “reklaamilikult” ei mõjuks. Storyd paluti postitada erinevatel päevadel, et tekitada rohkem erinevaid kokkupuutepunkte.

17 kampaaniapostitust jõudsid enam kui 200 000 inimeseni ning kogusid üle 7700 pisikese südame. Storyde vaatamiste arvu jälgimise võimekust Promoty platvormil veel tol ajal ei olnud (nüüd on see olemas), aga sinna juurde võib arvestada ka story‘de vaatamised ja interaktsioonid.

Need olid mõned meie tiimile silma jäänud kampaaniad eelmistest aastatest – ootame juba põnevusega, mis see suvi toob! Kui sul on Promoty platvormi kohta küsimusi või tahad enda brändi influencer turunduse strateegia osas mõtteid põrgatada, võta meiega julgelt  ühendust – mõtleme hea meelega kaasa!

P. S. Kui sulle on oluline, et kampaania sisu jõuaks sotsiaalmeediasse kindla ajaperioodi jooksul (näiteks: üks nädal enne jaanipäeva), tasub arvestada, et hea kampaania läbiviimine võtab aega:

1) kandideerimisperiood (3-7 päeva);
2) sobivate sisuloojate väljavalimine;
3) pakkide laialisaatmine;
4) sisu loomine ja üles laadimine;
5) viimased parandused ja täiendused

…ehk kokku võiks planeerida ühe kampaania jaoks vähemalt nädala, tootekampaaniatele 2-3 nädalat. Nii on mõlemal osapoolel vähem pinget ja vähem kiirustamist ☁️

Samal teemal: