1000 kampaaniat Promotys!

Kahe ja poole aasta jooksul oleme Promotys läbi viinud üle 1000 influencer turunduskampaania – nende seas nii klassikalisi ilu- ja moevaldkonna kampaaniaid kui ka vanaraua- ja meemikampaaniaid; suuremaid ja väiksemaid, rohkem ja vähem õnnestunud kampaaniaid; nii suurte rahvusvaheliste brändide kui ka kodumaiste tegijate kampaaniaid.

Millised on olnud Promotys kõige-kõigemad kampaaniad? Küsisime seda Promoty tiimilt ja platvormi sisuloojatelt! 🙌🏼

💜 Kõige esimene kampaania: Mobipunkt “Vaheta vana Apple seade uueks”

Promoty esimese kliendi tiitli saab Mobipunkt, kes lõi Promotys kampaania 2017. aasta novembris.

Mobipunkti kampaania viidi läbi veel vana süsteemiga, kus turundaja pidi ise Promoty andmebaasist sobivad sisuloojad leidma ning neile pakkumise saatma. Neljast valitud sisuloojast võttis pakkumise vastu kolm. Kuna postituste hinnad olid tollal kümmekond korda madalamad kui praegu, kujunes kampaania maksumuseks 13,69€.

💜 Kõige suurema osaleja arvuga kampaania: Sutu “Ole lahe, hoia loodust ja kasuta Sutu pilliroost joogikõrsi. Hüvasti plastik!”

Ehkki tegemist oli tootekampaaniaga, kõnetas sisuloojaid üleskutse loobuda plastiku tarbimisest ja seeläbi maailma pisut paremaks paigaks muuta – ja just seetõttu kujunes Sutu pilliroost kõrte kampaania 400 kandidaadiga üheks populaarseimaks kampaaniaks Promoty ajaloos. Kokku tehti 95 kampaaniapostitust, mis jõudsid Instagramis pea veerand miljoni inimeseni.

Sutu kampaania kohta kirjutasime lähemalt ka tootekampaaniate blogiartiklis.

💜 Kõige suurema eelarvega kampaania: Wolt “Wolt city discoveries”

Tiimiga parimate kampaaniate üle arutledes olime ühel meele, et Woltil on alati olnud hästi läbimõeldud ja ägeda sõnumiga kampaaniad – näiteks eelmise suve kampaania kutsus koos toiduga linna avastama. Kokku osales kampaanias 43 influencer’it ning postitused jõudsid enam kui 750 000 inimeseni.

💜 Kõige ägedam väljakutse: Kaitseministeerium “Sõdurikapi väljakutse”

“Kas sina teadsid, et ajateenistuses on oma kapi korrastamisel väga kindlad reeglid? Kogu varustus, sh riideesemed peavad olema volditud sentimeetri täpsusega ning paigutatud kindlatesse sahtlitesse. Nii 8 kuni 11 kuu jooksul arendavad ajateenijad enesedistsipliini ja võtavad teenistuse lõppedes tavaellu kaasa olulise omaduse hoida oma asju igal momendil korras.”

“Naised vormi” kampaania raames esitati sisuloojatele väljakutse korrastada oma riidekapp ajateenistuse reeglite kohaselt (või vähemalt võimalikult korralikult!) ning jagada enne ja pärast fotosid. Kokku kandideeris kampaaniasse 36 vaprat naist, kellest 11 väljakutse läbis.

💜Kõige üllatusterohkem kampaania: Maltesers “Lase Maltesers šokolaadil end üllatada!”

Maltesersi lansseerimisel Eestis saadeti 35 kohalikule influencer’ile karbitäis Maltesersi šokolaadi koos punase õhupalliga, mis pakki avades välja liugles. Ehkki kampaania elluviimine nõudis üksjagu koordineerimist – sooja ilma tõttu pidime kõigile 35 kampaanias osalenud sisuloojale pakid ühe päeva jooksul kohale toimetama – oli tulemus täiega seda väärt! Kampaania paistis Instagramis nii jõuliselt silma, et sellest tehti isegi paroodia-story‘sid 🤭

💜 Kõige loomingulisemad fotod: ACME Film “Õudusfilm “Annabelle tuleb koju””

Uue filmi lansseerimise eel tegi ACME Film kampaania, kus palus sisuloojatel uuele filmile kaks kinopiletit välja loosida. Ehkki kampaaniabriif foto osas juhiseid ei andnud, osutus õudusfilmi-temaatika üliinspireerivaks ja enamik sisuloojaid üllatas väga ägedate nukuteemaliste fantaasiafotodega.

💜 Kõige emotsionaalsem kampaania: Siseministeerium “#samapaljuinimene”

#samapaljuinimene kampaania eesmärk oli positiivselt esile tuua meie ühiskonnas elavaid vähemusi, murda stereotüüpe ning kutsuda üles tolerantsusele. Seetõttu oodati kampaaniasse kandideerima inimesi, kes tunnevad, et esindavad meie ühiskonnas mõnd vähemust – ning jagama isiklikke lugusid.

“Kuna kampaania sisu oli sallivuse rõhutamine ja enda kogemuse jagamine, siis selles kampaanias oli Promoty ülihea tööriist, mis aitas meil üles leida inimesed, keda me mitte kuidagi muidu poleks leidnud,” selgitas Piia Õunpuu hiljem. “Hästi tore oli neid postitusi lugeda ja järjest kinnitada. Need on teemad, millest inimesed ilma põhjuseta rääkima ei hakka või ei taha rääkida, aga kui pisut julgustada, on seal taga väga võimsad lood.”

💜 Kõige stiilsemad kampaaniad: Solaris

Solaris on üks brände, kelle puhul on keeruline kõige-kõigemat kampaaniat välja valida – neil on lihtsalt nii palju ägedaid kampaaniaid olnud! Näiteks PÖFFi raames viidi läbi üdini stiilne “Solaris on must” kampaania, mille käigus pakuti toidukohtades musta toitu ning poodides tõsteti esile mustad tooted.

Samuti on nii tiimi kui ka sisuloojate üks lemmikkampaaniaid “Koerte resto @ Solaris”, kus loodi palju vahvat materjali neljajalgsetest ning juhiti seeläbi tähelepanu keskuse koertesõbralikkusele.

💜 Kõige praktilisem kampaania: MyLook “MyLook.ee 10”

MyLook on samuti üks brände, mis alati läbimõeldud ja hästisihitud kampaaniatega silma paistab. Näiteks Eesti poe 10. sünnipäeva puhul tehti mitmeosaline kampaania, kus influencer’itelt oodati kolme postitust – sealhulgas postitus, kus osalejad pidid jagama kümmet oma lemmikumat ilunippi läbi aegade. Kuna kampaaniasse valiti peamiselt jumestajad ja ilublogijad, tähendas see väga palju kasulikke nippe!

MyLooki kampaaniatest oleme lähemalt kirjutanud ka 3 influencer turunduse nõuannet e-poodidele artiklis.

Maailma kõige suurem aitäh kõikidele turundajatele, kes Promotys kampaaniaid läbi on viinud, ning influencer’itele, kes neis osalenud on ilma teieta poleks see võimalik! 🖤

* Kõige-kõigemate kampaaniate nimekiri on koostatud peamiselt tiimi ja Promoty Instagrami jälgijate tagasiside põhjal ning ei ole kindlasti absoluutne – tegelikult on meil ägedaid kampaaniaid olnud lihtsalt nii palju, et neid kõiki blogipostituses reastada ei saa.

Samal teemal: