Influencer kampaaniad kiirelt ja lihtsalt.

Leia üles sisuloojad, kes armastavad su brändi. Jälgi ühes kohas kogu kampaania kulgu: esitatud sisu, postituste statistika, väljamaksed, jm.

→ 1.  Leia brändiga sobivad influencer’id

Promotys kandideerivad influencer’id ise su kampaaniasse – nii leiad üles just need sisuloojad, keda su bränd kõnetab 🤍

Kampaania loomisel saad sihtida nii Eesti, Läti, Leedu kui ka Soome sisuloojaid. Premium paketiga saad ligipääsu ka meie ülemaailmsele sisuloojate andmebaasile.

→ 2.  Halda kogu influencer turundust ühes kohas

Platvormil on kampaaniate läbiviimine kiire ja lihtne: ühes kohas näed (potentsiaalseid) koostööpartnereid, jälgida jooksvate kampaaniate kulgu ning eelnevate kampaaniate tulemusi.

Lisaks tagame sulle influencer’i konto detailse ülevaate, kampaaniate tulemused ja automatiseeritud väljamaksed.

→ 3.  Andmetel põhinev influencer turundus

Promotysse jookseb nii postituste kui ka influencer’i enda statistika. Nii saad välja valida influencer’id, kelle jälgijaskond kattub sinu sihtgrupiga, ning kampaaniaid vastavalt tulemustele optimeerida.

Kuidas see
toimib

→ 1.  Turundaja loob kampaania

Turundaja seab üles kampaania, kirjeldades selle eesmärki, ootuseid sisule ning milliseid influencereid ta otsib. Samuti saab ta määrata, kas tasub rahas ja/või toodetes.

→ 2.  Influencer’id kandideerivad kampaaniasse

Sisuloojad näevad kõiki kampaaniapakkumisi, mille kriteeriumitele nad vastavad, ning kandideerivad kampaaniatesse, kus nad osaleda tahavad.

→ 3. Turundaja valib välja sobivad influencer’id

Influencer’i kandideerimisavalduse, sotsiaalmeedia statistika ja eelnevate postituste põhjal valib brändi esindaja välja sisuloojad, kellega ta koostööd teha soovib.

→ 4. Turundaja kinnitab sobiva sisu

Enne postitamist laevad sisuloojad postituse Promotysse ülevaatamiseks. Kui turundaja sisu kinnitab, postitab influencer selle oma sotsiaalmeediasse.

→ 5.   Statistika jookseb Promotysse

Bränd näeb tulemusi nii kampaania kui ka individuaalsete postituste lõikes: postituste levik, meeldimiste arv, kommentaarid, salvestamised, jm.

Bränd saab sotsiaal- meedias kasutamise õigused kogu loodud sisule.

→  Kui soovid brändi sotsiaalmeedia kanalitesse unikaalset sisu, kasuta meie content-only kampaania võimalust!

Belief campaign photo on Promoty

Mida turundajad
ütlevad:

Promoty suurim väärtus on see, et see annab võimaluse tegeleda influencer turundusega maja siseselt. Varem oleme pidanud selle jaoks kasutama agentuuri, ning see läbi kogu asjaajamine oli ajamahukas ja lõpuks ka suhteliselt kulukas.

 

Seetõttu kasutasime seda võimalust väga harva, aga tänu Promotyle kasutame seda nüüd pea iga kampaania või kaupluse/restorani avamise puhul.

 

Andres Paomees
Kommunikatsioonijuht
Solaris keskus

 

Enim hindan Promoty kasutamise juures võimalust kampaaniat vastavalt vajadusele hallata – selekteerida sobivad mõjutajad just sulle sobival ajahetkel, kasvõi liiklusummikus ja vajadusel postituste hulka ajastada.

 

Promoty on hindamatu tööriist, kui aeg on väärtuslik.

Doris Roždestvenski
Baltikumi turundusjuht
Wolt

 

Promoty lai sisuloojate võrgustik andis meile hea ja lihtsa võimaluse filtreerida välja enda jaoks sobivad influencerid, kes hoolivad tervisest ja naudivad sportimist.

 

Paljud nende influencerid reageerivad ülikiiresti ning täna ülesse pandud kampaania on juba homseks sotsiaalmeedias korralikult nähtav.

Gert Kristjan Rungi
CEO
GKR Trade OÜ

 

Tänu Promotyle on mõjuisikutega suhtlemine täielikult muutunud. Nüüd on õigete mõjuisikute leidmine kiirem ja sujuvam, sest huvitatud osapooled annavad ise koostöösoovist märku.

 

Tänu hästi organiseeritud keskkonnale on kogu protsess algusest lõpuni kiire ja lihtne – varasemalt nädalane protsess on asendunud paaripäevase kiire suhtluse ja toimiva koostööga.

 

Kelly Maltsaar
Mediabrands Digital

 

Promoty on suurepärane platvorm jõudmaks kiiresti ja lihtsasti väga erinevate sihtrühmadeni, keda muidu raske püüda.

 

Seejuures on kerge vaevaga võimalik kontrollida ja hallata kogu kampaaniat algusest lõpuni. Super tööriist turundajale!

Tanel Vettik,
ACME Film

 

Influencer‘ite otsing, analüütika, kampaaniad ja CRM vaid 50€ kuus.

Promoty Free

.
✓  Kampaania loomise tasu 100€

✓  Lisandub sisuloojate tasu rahas/toodetes

  Ligipääs influencer’ite otsingule

  Lisa CRM-i kuni 10 influencer’it

  Piiramatu arv tiimiliikmeid

  Vestle sisuloojatega otse Promotys

   Koostööpostituste jälgimine CRM vaates

.

0€

kuus

 

ALUSTA SIIT

Promoty Premium

✓  Kampaania loomine tasuta
✓  Lisandub sisuloojate tasu rahas/toodetes

  Ligipääs influencer‘ite otsingule

  Lisa CRM-i kuni 50 influencer‘it

  Piiramatu hulk tiimiliikmeid

  Vestle sisuloojatega otse Promotys

  Koostööpostituste jälgimine CRM vaates

.

50€

kuus

või 550€ aastas

 

ALUSTA SIIT

Personaalne plaan.

Võimalikud lisad:

✓  Vahendustasu kokkuleppel

  Lisa CRM-i vaid vaatamisõigusega (read-only) kolleege

  Kampaaniate haldamise teenus

  Ilma Promoty brändinguta white-label lahendus

.

KÜSI PAKKUMIST

Wolt "City Discoveries"

Eesmärk: inspireerida inimesi
koos hea toiduga linna avastama

Tasu: rahaline
Postitusi: 43
Levik: 237 611
Meeldimisi: 26 583
CPE*: 0,13€

 
*cost per engagement

EV100
juubeli-
matkad

Eesmärk: Kutsuda osalema
EV100 auks korraldatud matkadel

Tasu: rahaline
Postitusi:
37
Levik: 61 068
Meeldimisi: 19 175

ACME Film "Annabelle tuleb koju"

Eesmärk: Teavitada uue õudusfilmi kinodessejõudmisest

Tasu: rahaline
Postitusi: 12
Levik: 46 846
Meeldimisi: 11 654
CPE*: 0,06€

 

*Cost per engagement

Sutu pilliroost joogikõrred

Eesmärk: Tutvustada Sutu brändi, toodet, kutsuda inimesi Sutu veebipoodi ning vähendama plastiku tarbimisest

Tasu: toode (karp pilliroost kõrsi)
Postitusi: 95
Levik: 260 307
Meeldimisi: 38 338
CPE*: 0,02€

 
*Cost per engagement

MyLook.ee uue aasta kampaania

Eesmärk: jõuda venekeelse sihtrühmani ning suurendada e-poe müüki

Tasu: raha + kinkekaart
Postitusi:
10
Levik: 35 454
Meeldimisi: 3301
CPE*: 0,07€

 
*Cost per engagement

MyLook.ee uue aasta kampaania

Eesmärk: jõuda venekeelse sihtrühmani ning suurendada e-poe müüki

Tasu: raha + kinkekaart
Postitusi:
10
Levik: 35 454
Meeldimisi: 3301
CPE*: 0,07€

 
*Cost per engagement

Here are some frequently asked questions