PRESSITEADE: Promoty kasvas aastaga 2,8 korda ning avalikustas tulevikuplaanid

Influencer-turunduse idufirma Promoty tegi detsembrikuu käibega ettevõtte senise rekordi. Võrreldes eelmise aastaga on idufirma kasvanud 2,78 korda. Algava aasta plaanides on tellimuspõhise hinnastamise lisamine ja sotsiaalmeedia platvormide valiku laiendamine.

Kevadel Funderbeami platvormil 1,2 miljonit eurot kaasanud idufirma seadis rahastusvooruks kolm eesmärki: tugevdada positsiooni olemasolevatel turgudel, jõuda 50 000-eurose kuukäibeni ning laieneda sotsiaalmeedia platvormidele TikTok ja YouTube.

“Praeguste tulemuste ja projektsioonide põhjal oleme käibe osas graafikus,” kinnitas Promoty asutaja ja tegevjuht Aleks Koha. “TikTokis ja YouTube’is tegutsevate sisuloojate otsingu võimalus lisandub selle aasta esimeses pooles.”

Jaanuaris lansseeritakse funktsonaalsus, mis lubab turundajatel otsida suunamudijaid üle kogu maailma, filtreerides neid Instagrami statistika, jälgijaskonna asukoha, vanuse jt. kriteeriumite põhjal. Sobivad sisuloojad saab turundaja enda jaoks nimekirja salvestada ja soovi korral oma Promoty kampaaniasse kutsuda.

“See on funktsionaalsus, mida on meie käest kõikidel turgudel kõige rohkem küsitud,” selgitas Koha. “Kuna see on tellimuspõhise hinnastamisega toode, usume, et see toob tugeva ja oluliselt stabiilsema käibe kasvu.”

“Me ise tunneme, et kõik pusletükid on paigas, et 2022. saaks olema Promoty jaoks seni parim aasta,” tõdes Koha.

Promoty on 2017. aastal asutatud idufirma, mille loodud platvormil saavad ettevõtted ja agentuurid sobivad sotsiaalmeedia sisuloojaid leida ning influencer-turunduskampaaniad hallata. Ettevõte tegutseb kaheksal turul – terves Baltikumis, Skandinaavias ja Hollandis – ning kokku on platvormil läbi viidud üle 4000 kampaania.

Promoty - eesti idufirma - influencer turunduse platvorm - pressiteade - fotograaf Kristel Pähkel

Samal teemal: