Promoty kasvas aastaga 2,5 korda ja avas viis uut välisturgu

Jaanuari alguses avalikustas brände ja sotsiaalmeedia influencereid ühendav Eesti idufirma Promoty, et pandeemia kiuste kasvas ettevõte aastaga käibes 2,5 korda ning avas viis uut välisturgu.

Eelmise aasta veebruaris kaasas Promoty Funderbeami platvormil 445 000€, et laieneda lisaks viiele välisturule ning välja arendada platvormi uus, paremini skaleeritav versioon. Detsembris andis idufirma investoritele teada, et mõlemad eesmärgid on täidetud.

“Uute turgude lansseerimine on meie jaoks väga oluline samm, kuna enamik suuri kliente tegutsevad terves Baltikumis või Skandinaavias – ühine platvorm võimaldab neil kogu oma influencer turundus Promotys tsentraliseerida,” selgitab Promoty tegevjuht Aleks Koha turgude valiku tagamaid. “Loodan, et läbi laienemise saame ka Eesti turule välismaised brände ja koostöid juurde tuua.”

“Hoolimata sellest, et kriis raputas reklaamimaailma päris tugevalt, suutsime vaid Eesti, Soome ja Läti turgudel oma käivet 2,5 korda kasvatada,” ütleb Koha. Aasta lõpus avati platvorm ka Rootsis, Norras, Taanis, Hollandis ja Leedus, ent 2020. aasta käibe tõusus see veel ei kajastunud.

Uue platvormi arendamisel lähtuti eelkõige seniste klientide sisendist. “Senine praktika näitab, et iga klientide poolt paljuküsitud funktsionaalsuse lisamine on kaasa toonud märgatava müügitulu kasvu,” tõdeb Koha.

Promoty kampaaniate kvaliteedi eest vastutava Anni Rahula sõnul on platvormi uue versiooni fookuses pikaajalised koostööd influenceritega. “See on trend, mida me näeme nii enda platvormil kui ka globaalsel tasandil: pikaajalised koostööd brändide ja influencerite vahel on mõlema osapoole jaoks turvalisemad, mõjuvad usaldusväärsemalt ning toovad paremaid tulemusi,” selgitab Rahula.

Promoty on kaubeldav ka Funderbeami investeerimisplatvormi järelturul, kus nad investoritele järjepidevalt oma käekäigust teada annavad. Viimases uuenduses märkis idufirma, et valmistutakse uueks investeerimisvooruks. Järgmise perioodi eesmärkidena tuuakse välja kasumlikkuse poole püüdlemine senistel turgudel, et saavutada liidripositsioon kogu Skandinaavias ja Baltikumis.

Samuti plaanib seni vaid Instagrami koostööde vahendamisele spetsialiseerunud idufirma oma platvormiga integreerida ka teised populaarsed sotsiaalmeedia platvormid nagu TikTok ja YouTube.

Promoty on 2017. aastal asutatud idufirma, mille loodud platvormil saavad ettevõtted ja agentuurid kiirelt ja lihtsalt leida sobivad sotsiaalmeedia influencerid. Kokku on platvormiga liitunud üle 50 000 sisulooja, 3000 turundaja ning läbi on viidud üle 1800 kampaania. Ettevõtte investorite hulka kuuluvad turundusagentuuri IMPACT 80/20 asutaja Kristjan Raude ning tehnoloogiainvestor Madis Müür.

More on the topic