Paari kuu jooksul peale Promoty avamist oleme saanud kasutajatelt kümneid kahtlustavaid kirju: kas Promoty on üldse päris asi? Kas teil kampaaniaid on olnud?
Vastus: jah, on küll. Siin on selle suve 5 kõige ägedamat influencer turunduse kampaaniat Promotys!
.
1. EV100 juubelimatkade kampaania
Aprillis kuulutati välja EV100 auks loodud juubelimatkade sari, mis koondab kümneid põnevaid juubeliaasta jooksul toimuvaid matku: avavete- ja pärimusmatkad, loodusvaatlus- ja korilusmatkad, (tõuke)ratta- ja rabamatkad.
Lisaks teistele turunduskanalitele kaasati kampaaniasse ka mikromõjutajaid. Promoty 10 000 kasutaja seast filtreeriti välja need kasutajad, kes olid varem matka- ja metsapilte jaganud, ning saadeti neile pakkumine teavitada oma jälgijaid EV100 juubelimatkadest. Kampaania kõrgele kaasatusele aitas kaasa ka see, et sisuloojatel paluti sõnum edasi anda oma sõnadega – nii mõjus sõnum eheda ja usaldusväärsena.
Lisaks valiti välja 6 suurema jälgijaskonnaga sisuloojat, kes kutsuti matkadele osalema ning oma kogemust sotsiaalmeedias jagama. Lisaks story’dele ja postitusele enda kanalil tegid sisuloojad takeover’i ka EV100 Instagrami kontol.
Kampaania tulemusel jõudis info juubelimatkadest kümnete tuhandete Instagrami kasutajateni ning jagati üle 20 imelise foto brändi Instagrami lehele. Muide – tulemustest oli selgelt näha, kuidas väiksema jälgijaskonnaga mikromõjutajate kaasatus oli märgatavalt kõrgem kui suurtel influencer’itel. 📈
Bränd: EV 100 juubelimatkad
Postitusi: 22
Levik: 41 707
Meeldimisi: 13 632
Kommentaare: 224
2. Estonians4Croatia: ühine toetusavaldus Horvaatiale
Estonians4Croatia kampaania idee oli lihtne: kuna Eesti MM finaalturniiri ei pääsenud, oleks tore välja valida üks meeskond ning teda üheskoos toetada. Kuna eelmine aasta nüpeldas Eesti Horvaatiat 3:0, valiti ühiseks lemmikuks just Horvaatia – kui Horvaatia MM-i võidab, on ju Eesti maailma tugevaim jalkariik! ⚽💪
Kuna Horvaatia mängis turniiril kampaania jooksul kolm mängu, saime teha kolm toetuskampaaniat. Sealjuures valiti igasse järgmisesse kampaaniasse vaid need sisuloojad, kes olid eelmises kampaanias postitanud: seeläbi osales esimeses kampaanias 16 sisuloojat, teises 12 ning kolmandas 9.
Postituste sisuks oli Horvaatiale toetuse avaldamine ning vastavasse Facebooki gruppi suunamine. Optibet toodi sisse alles teises kampaanias, kus teksti lisati soovitus kasutada Optibeti riskivaba panustamise koodi.
Bränd: Optibet
Postitusi: 37
Levik: 61 082
Meeldimisi: 19 751
Kommentaare: 156
.
3. Barebellsi süümepiinadeta suvi
See on ülekaalukalt populaarseim kampaaniatüüp Promotys: bränd korraldab oma Instagramis loosimise (näiteks “tee tootega pilti ja võida X”) ning kaasab mikromõjutajaid, et levitada infot kampaania toimumisest.
Sarnase skeemi järgi toimis ka Barebellsi kampaania: kaasati 5 sportlikku elustiiliblogijat, kes oma lemmiku Barebellsi toodet jagasid ja oma jälgijaid kampaanias osalema kutsusid. Lihtne, aga tõhus.
Bränd: Barebells
Postitusi: 5
Levik: 3602
Meeldimisi: 1183
Kommentaare: 16
..
4. Aquaphori veekannude kampaania
Eriti hea meel on meil läbi viia positiivse mõjuga kampaaniaid – näiteks Aquaphori kampaania, mille eesmärgiks oli kutsuda üles inimesi loobuma pudeliveest ning asendada see filtreeritud kraaniveega,
Ehkki toodete saatmise funktsionaalsust Promoty keskkonnas veel ei ole, lähenesime loovalt – kontakteerusime brändi väljavalitud sisuloojatega ning kogusime kokku kontaktandmed, et Aquaphor saaks neile testimiseks filterkannu saata.
Sisu loomisel anti sisuloojatele ette valik faktidest pudelivee kahjulikkuse kohta ning kannu müügiargumendid, mille seast postitaja sai valida – nii tulid kõik postitused omanäolised ning täiesti erinevad.
Bränd: Aquaphor
Postitusi: 6
Levik: 11 006
Meeldimisi: 3459
Kommentaare: 21..
5. Swedbank
Swedbanki oleme varemgi kiitnud – kui ägedaid sotsiaalmeediakampaaniaid nad loovad toodetele, mida pildile püüda ei saa!
Seekord aitasime neil käivitada noortele suunatud paroolikaardi-teemalise meemikonkursi, et juhtida tähelepanu paroolikaardi peatsele kehtivuse lõppemisele. Ehkki meemide tegemine osutus paljudele suuremaks väljakutseks kui ootasime, sai kampaania hoo sisse (ja veereb siiani).
Kokkuvõtteks: nii palju, kui on erinevaid brände, tooteid ja sihtgruppe, on ka erinevaid kampaaniaid.
Kui mõni eeltoodud näidetest sul mõtte tööle pani, loo Promoty konto või võta meiega ühendust – hea meelega mõtleme kaasa, kuidas võiks influencer‘eid sinu brändi sõnumi levitamiseks kaasata!